Subject: Ed: ootekoda Lohu-Kohila tee ääres
From: "Aivar Puur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:30:20 +0200

Tere

Soovin kooskõlastada bussipaviljoni paigaldamise Mälivere bussipeatuses.

Parimate soovidega

Aivar Puur

Teede peaspetsialist

Kohila Vallavalitsus

Tel 58999392

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Timmo Teder <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. märts 2024 12:57
Adressaat: Aivar Puur <[email-masked]>
Teema: ootekoda Lohu-Kohila tee ääres

Tere

Riigiteele 20107 Lohu-Kohila on ilmunud uus bussipaviljon koos betoonist
alusega. Kas see on valla paigaldatud ja selleks on ka Transpordiameti
luba/ kooskõlastus?

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.